| | | Voor een ieder die zijn of haar hart wil luchten. Dit topic is voor de lichtere dingen, die niet in het grote lucht je hart topic (zoals dat eerst heette) worden besproken. Ook dit is geen kletstopic. Het is prima als er op elkaar gereageerd wordt maar het hoofddoel moet wel lucht-je-hart blijven.
Gaat uw gang  | |
|
|
| | | Waar komt die vreselijke pijn in mijn maag ineens vandaan?  | |
|
|
| | | MIsschien iets verkeerds gegeten? | |
_____ Ich wolt du wisset min begir wie gar senlich verlanget mir min eigen hertz erkennen git
Cor at cor loquitur. | |
|
|
| | | Quote: Ik heb haast niks gegeten tussen de middag (behalve een stuk ontbijtkoek), maar dat zou maagje-lief toch inmiddels wel gewend moeten zijn... | |
|
|
| | | Of niet 
Soms voel je je beter als je wat eet (en ander heb je tenminste íets in je maag om eruit te gooien als het zover komt) | |
_____ ...De HEER heeft gegeven, de HEER heeft genomen, de naam van de HEER zij geprezen. Job 1:21 | |
|
|
| | | niemand zal dit wel serieus nemen van een vrouw maar ik heb te weinig kleding 
vooral topjes en truien. ik heb niet genoeg nog passende topjes/shirtjes om iedere dag een schone aan te kunnen trekken. bijna alles is te groot en gaapt of slobbert dan vreselijk, het zit gewoon niet. en door de week heb ik niet veel tijd om te wassen... ik heb verder nog maar 2 toonbare vesten en 1 toonbare trui. de rest is allemaal of veel te groot of zo goed als versleten. van die dingen die je alleen thuis nog aan trekt, omdat het zo lekker zit.
en het lullige, ik heb geen geld voor nieuwe. ik hou geen cent over de komende 2 maanden. zit heel krap. en tweedehands wordt me ook al te duur, ik kan gewoon echt níks uitgeven voor mezelf, en dan is het nog afwachten of ik rond kom.
welke debiel koopt er dan ook én een auto (wat zorgt voor hogere maandlasten) én een pc die nog niet helemaal afbetaald is.  en dat laatste moet wel spoedig gebeuren, dus dat wordt echt alle losse eindjes aan elkaar knopen. bart en mijn vader zijn ook nog eens vlak achter elkaar jarig, cadeau's kopen dus. pffff  | |
|
|
| | | Quote: Ik zal maar geen namen noemen
Maarrehh.. ja dat is vervelend. En heb je geen vriendinnen/zussen die je wat kleren kunnen lenen voor een maandje? (Zet even je schaamte opzij) Ik noem maar wat... | |
|
|
| | | nee, die heb ik niet. nouja, de vriendinnen wel, maar die hebben allemaal een andere maat en wonen allemaal ver weg. en zussen heb ik helemaal niet. nouja, dan maar vaker proberen te wassen, als ik daar tijd voor kan vinden. | |
|
|
| | | En anders kun je misschien wat van die grotere shirts innemen? Of als je een langer groot shirt hebt een riem erom ? | |
_____ There's a world outside your window, And it's a world of dread and fear, Where the only water flowing is the bitter sting of tears
| |
|
|
| | | Vervelend! En even de kringloopwinkel binnen? Ik weet dat je zei dat je zelfs geen geld hebt voor tweedehands, maar daar vind je soms voor minder dan vijf euro al iets, dat kan er misschien nog net af?
Ik heb net een enorme egoboost gehad. Zomaar op straat aangesproken door een leuke man die me ontzettend charmant vond en vroeg of ik geen zin had om samen een koffie'tje te gaan drinken ofzo. Goed ja, ik word op zich wel eens vaker aangesproken door mannen, maar meestal lijken dat van die kansloze typetjes te zijn (en/of dronken ), deze leek echt dik in orde: een beleefde, stijlvolle, lange man met een aantrekkelijke lach en van die diepe, donkere ogen... Bleek een leerkracht schilderkunst te zijn van ergens uit Zuid-Frankrijk die op vakantie is in België. Ja, als zo'n type je in zwoel klinkend Frans aanspreekt en te kennen geeft dat hij je interessant vindt, dan voel je je toch wel gevleid.  | |
_____ En voor mijn naaste buurman voel ik niets mijn buurman mag dan nog zo'n nobel mens zijn mijn buurman heeft nog nooit gehoord van Keats ik ben geen snob, maar ergens moet een grens zijn. | |
|
|
| | | Quote: | Op donderdag 21 januari 2010 19:47:06 schreef Iriacynthe het volgende: Vervelend! En even de kringloopwinkel binnen? Ik weet dat je zei dat je zelfs geen geld hebt voor tweedehands, maar daar vind je soms voor minder dan vijf euro al iets, dat kan er misschien nog net af?
Ik heb net een enorme egoboost gehad. Zomaar op straat aangesproken door een leuke man die me ontzettend charmant vond en vroeg of ik geen zin had om samen een koffie'tje te gaan drinken ofzo. Goed ja, ik word op zich wel eens vaker aangesproken door mannen, maar meestal lijken dat van die kansloze typetjes te zijn (en/of dronken ), deze leek echt dik in orde: een beleefde, stijlvolle, lange man met een aantrekkelijke lach en van die diepe, donkere ogen... Bleek een leerkracht schilderkunst te zijn van ergens uit Zuid-Frankrijk die op vakantie is in België. Ja, als zo'n type je in zwoel klinkend Frans aanspreekt en te kennen geeft dat hij je interessant vindt, dan voel je je toch wel gevleid.  |
| |
Nou, die kun je in je zak steken  | |
|
|
| | | Quote: Fransen met donkere ogen zijn sowieso al vaak onweerstaanbaar You go girl! | |
|
|
|
| | | Quote:
ach zo'n ego-boost is ookal heel wat waard!  | |
|
|
| | | Quote: Als jij gewoon hard genoeg slaat, gaat hij echt wel vreemde geluiden maken hoor 
En die vreemde geluiden noemen ze hier in Nederland Frans..  | |
_____ Transfer life into the dead. The act of human playing God. Rites of death, rites of undeath. It's the testament of our own death | |
|
|
| | | Quote: Helaasch, zelfs dan kom je volgens mij niet van dat Hollands accent af.  | |
_____ En voor mijn naaste buurman voel ik niets mijn buurman mag dan nog zo'n nobel mens zijn mijn buurman heeft nog nooit gehoord van Keats ik ben geen snob, maar ergens moet een grens zijn. | |
|
|
| | | Quote: Je bent op dreef vanavond!  | |
|
|
| | | Quote: Geloof me, dat werkte bij mij ook 
* Docent:Morpho, wat is assemblagekosten in het Frans? * Morpho trekt meerdere haren van hoofd * Morpho maakt een serie oerkreten * Docent:Goedzo! Helemaal goed! Een 10!
Werkt perfect  | |
_____ Transfer life into the dead. The act of human playing God. Rites of death, rites of undeath. It's the testament of our own death | |
|
|
| | | Quote: *mompelt iets over onderwijsniveau in Nederland*  | |
|
|
| | | Quote: Ah! Je spreekt nu frans? | |
|
|
| | | Overigens, wie wil mij helpen aan argumenten waarom ik niet eng ben? | |
|
|
| | | Quote: Ik spreek toevallig behoorlijk goed Frans! Wat is dat toch met die Hollanders, jullie hebben gewoon geen cultuur.  | |
|
|
| | | Quote:
*denkt heel lang en diep na*
Ik kom er misschien nog op terug ok?! | |
|
|
| | | Quote: Een onbeduidend creatuur als jij heeft niet de werkelijk bevrezende kracht die nodig is om eng te zijn. Like, d'uhh.  | |
|
|
| | | Je dois étudier la philosophie, mais je n'ai pas la concentration. 
(of zoiets) [Bericht gewijzigd door Skippy op donderdag 21 januari 2010 21:09:49] | |
_____ "Durven is tijdelijk de grond onder je voeten verliezen. Maar niet durven is jezelf verliezen. - Søren Kierkegaard | |
|
|
| | | Quote: Wie bitte?  | |
|
|
| | | M'n pa en ik hebben vanavond een spandoek aan de beruchte spandoekenbrug gehangen in mijn durpske, zodat m'n vriend morgen "G'day Nate" leest als we eronder door rijden op de terugweg vanaf Schiphol Leutig! | |
_____ "Luck is my middle name. Mind you, my first name is Bad." ~ Rincewind | |
|
|
|
_____ "Durven is tijdelijk de grond onder je voeten verliezen. Maar niet durven is jezelf verliezen. - Søren Kierkegaard | |
|
|
|
| | | Quote: Ach so... Aber die Philosophie ist immer noch super interessant? | |
|
|
|