Index / Media, nieuws en maatschappij/ Bush wil sluiting Guantanamo!
Zezunja

Bron: [edit]

[edit] De Amerikaanse president George W. Bush wil het liefst dat het detentiekamp voor terreurverdachten in Guantanamo Bay op Cuba sluit. Hij zei dat zondag in een interview met de Duitse publieke omroep ARD. “Ik wil heel graag het einde zien van Guantanamo; ik wil heel graag dat de mensen voor een rechter verschijnen”, zei hij. Of het gebeurt hangt volgens hem af van een beslissing van het Hooggerechtshof. Wat een crap! Je bent de baas van Amerika, je zit al meer dan 3 jaar gelegerd in Irak; waarbij duizenden mensuh om het leven zijn gekomen! Er worden mensuh mishandeld in Guantanamo Bay! En je gaat de wereld zeggen, dat bepaal ik niet! Ye right…

Admod note: Dat taalgebruik niet hier gebruiken.

Lees de FAQ maar eens

[Bericht gewijzigd door JoostK op maandag 08 mei 2006 13:47:11]

Raido
<(-o---)=====<>

Wat de hek zijn mensuh?

_____
"the next thing I say will be true but the last thing I said was a lie"The Doctor
Mystique

Quote:

Op maandag 08 mei 2006 13:02:13 schreef Zezunja het volgende:
Bron: [edit]

[edit] De Amerikaanse president George W. Bush wil het liefst dat het detentiekamp voor terreurverdachten in Guantanamo Bay op Cuba sluit. Hij zei dat zondag in een interview met de Duitse publieke omroep ARD. “Ik wil heel graag het einde zien van Guantanamo; ik wil heel graag dat de mensen voor een rechter verschijnen”, zei hij. Of het gebeurt hangt volgens hem af van een beslissing van het Hooggerechtshof. Wat een crap! Je bent de baas van Amerika, je zit al meer dan 3 jaar gelegerd in Irak; waarbij duizenden mensuh om het leven zijn gekomen! Er worden mensuh mishandeld in Guantanamo Bay! En je gaat de wereld zeggen, dat bepaal ik niet! Ye right…

Mag ik vragen, wat wil je met dit topic?

@Raido... waarom moet jij nou weer off-topic posten he

_____
Al het goede aanvaarden we van God, zouden we dan het kwade niet aanvaarden?’

Job 2:10
Helena
Jesus:

Quote:
Op maandag 08 mei 2006 13:42:52 schreef Raido het volgende:
Wat de hek zijn mensuh?

Definite mensuh/homo sapiens/man/mens:

‘Er is geen mens rechtvaardig, zelfs niet één,
11 er is geen mens verstandig,
er is geen mens die God zoekt.
12 Allen hebben ze zich afgewend,
heel de mensheid is verdorven.
Er is geen mens die nog het goede doet,
er is er zelfs niet één.
13 Hun keel is een open graf,
hun tong is bedrieglijk,
achter hun lippen schuilt het gif van een adder,
14 hun mond is vol vervloeking en venijn.
15 Ze haasten zich om bloed te vergieten,
16 brengen ellende en vernietiging.
17 De weg van de vrede kennen ze niet,
18 angst voor God kennen ze niet.’

_____

Helena
Jesus:

Quote:
Op maandag 08 mei 2006 13:49:32 schreef MarianneT het volgende:
[...]

Mag ik vragen, wat wil je met dit topic?

Ik denk uiten van frustraties enzo...

_____

Raido
<(-o---)=====<>

O.. gewoon mensen? Goed laat ik dan even on-topic reageren

Quote:
Of het gebeurt hangt volgens hem af van een beslissing van het Hooggerechtshof.
De rechtstaat moet de staat/overheid controleren en in dit geval maakt het de beslissing of dit strafkamp geoorloofd is of niet.

Quote:
Je bent de baas van Amerika
Bush is niet de baas, maar de president, en heeft nog steeds te luisteren naar zijn achterban, simpel zeggen: hij is de baas is niet de juiste manier.

Quote:
je zit al meer dan 3 jaar gelegerd in Irak; waarbij duizenden mensuh om het leven zijn gekomen!
Dat het geen slimme oorlog was weten we onderhand, ik geloof echter niet dat Irak er opzich slechter van geworden is.

Quote:
Er worden mensuh mishandeld in Guantanamo Bay! En je gaat de wereld zeggen, dat bepaal ik niet! Ye right�
Er is ondertussen al van alles veranderd, wat is jou optie? Ze in een bootje zetten terug naar Afghanistan? wat is je punt? wat is je doel van dit topic?

_____
"the next thing I say will be true but the last thing I said was a lie"The Doctor

Reageren Nieuw topic aanmaken
Index / Media, nieuws en maatschappij/ Bush wil sluiting Guantanamo!

© 2003 - 2010 Credible.nl | Contact | Adverteren